Co zrobić, jeśli nie posiada się dosyć pieniędzy na sekretarkę?

Bardzo dużo menedżerów nie ma biura. Dlaczego? Ponieważ im się to nie opłaca. Opłacanie pomieszczenia, urządzenie go, wynajęcie asystentki i kupienie wszystkich, przynajmniej podstawowych narzędzi do jej działalności, wymaga dość dużego nakładu finansowego.

Z tej właśnie przyczyny bardzo często właściciele firm decydują się na wynajęcie wirtualnego biura, a więc ludzi, którzy wykonują całą papierkową pracą zdalnie. Nie żądają oni pomieszczenia, biura, komputera, bo działają przez internet, natomiast ich propozycja buduje się ze sporej ilości działań. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą: Referencje

Wirtualny asystent to człowiek, który pracuje nad księgowością, prowadzeniem biura, listami i mailami zdalnie. Przedsiębiorca najczęściej kontaktuje się z nim przez telefon, albo mailowo, także elektronicznie ślą między sobą dokumenty, umowy i wszystkiego typu zadania oraz informacje.

Umawianie spotkań

Autor: Michael Coghlan
Źródło: http://www.flickr.com

Wirtualna asystentka może pracować nad bardzo wieloma zadaniami. Może prowadzić korespondencję, wysyłać maile, prowadzić bazy danych, zarządzać księgowością, tworzyć umowy, umawiać na spotkania.

Jeżeli zainteresował Cię zaprezentowany zagadnienie, odwiedź serwis płyta plexi, gdzie odnajdziesz obszerne informacje. Poszerz swoje wiadomości.

Może być przyjmowana na pełen etat, a można jej zdawać jedynie niewielkie i określone w czasie zadania.

Profesjonalni asystenci wirtualni pracują zwykle bardziej efektywnie, nawet za kilka osób. Oprócz biurowej pracy zajmują się portalem internetowym, czy odpowiadaniem na maile oraz prowadzeniem strony na facebooku. Jest to bardzo ciekawa odmiana partnerstwa, a z całą pewnością również intratna, biorąc pod uwagę koszty prowadzenia całego biura. Z usług takich asystentek korzysta coraz więcej ludzi, ale nie koniecznie firm. Można na przykład zlecić takiej asystentce wyszukanie znakomitych hoteli, rezerwowanie siedzeń na

jakikolwiek ważny mecz, czy nawet stworzenie listy twórców rękodzieła. Asystenci pracują zwykle jako własne działalności gospodarcze, w domu, z fotela lub sypialni. Zapraszamy na strone autora:

Umawianie na spotkania, prowadzenie terminarza spotkań, kontakty z klientami a także umawianie wizyt u dentysty, czy pilnowanie płacenia rachunków.

Przeglądnij naszą witrynę. Możesz przejrzeć na niej następne zajmujące posty. Zatem kliknij, aby zobaczyć więcej wiadomości na ten temat.

A na dobrą sprawę da się tego wyliczać coraz więcej. Takie jednostki są bowiem wszechstronne, jeżeli idzie o własną karierę.