Nietypowe formy reklamy – czy outdoorowa reklama to dobry pomysł i jakie konkretne korzyści może nam przynieść?
W aktualnych czasach rynek reklamowy jest tak wypełniony, że zwykła reklama w telewizji czy radio może nie spowodować oczekiwanych rezultatów i być wyłącznie stratą pieniędzy. Reklamodawcy poszukują zatem coraz to nowych sposobów na rozreklamowanie swoich produktów i usług tak, by przemówić do klientów i zmotywować ich do zakupu. Jakie zyski przynoszą z sobą alternatywne sposoby reklamy?

Źródło: http://www.freeimages.com
Jeśli ciekawi nas outdoorowa reklama (zobacz http://www.studioprinter.pl/gabloty-aluminiowe/) autobusy Słupsk – Warszawa stanowią coś, co niewątpliwie nas zaciekawi. Linia ta pokonuje każdego dnia długą trasę, a kursujące nią autobusy przebywają codziennie w dość długich korkach, co sprawia, że są widoczne przez pozostałych kierowców, którzy również utknęli w korku i poszukują rozrywki oglądając obiekty, które znajdują się blisko nich. Można wręcz stwierdzić, że jeżeli konieczna jest skuteczna reklama (zobacz http://www.studioprinter.pl/) autobusy Słupsk – Warszawa nadają się do tego najlepiej. Umieszczając na nich reklamę naszej firmy mamy gwarancję, że zostanie ona zauważona przez dziesiątki, jeśli nawet nie setki osób, i bez wątpienia dużej części z nich zapadnie w pamięć, zmuszając ich później do doczytania, co właściwie oferuje nasza firma – .
Ciekawym pomysłem są także wielkoformatowe reklamy umieszczane w miejscach o natężonym ruchu, czyli telebimy. Jeżeli chodzi o telebimy wielkopolskie stanowi rejon, w którym jest ich stosowane najwięcej. Pewnie jest to motywowane tym, że w okolicy tej ma swoją siedzibę dużo przedsiębiorstw zajmujących się tworzeniem tego typu reklamowych materiałów. Jeżeli więc pragniemy kupić całkiem profesjonalne telebimy wielkopolskie powinno stanowić miejsce, w którym rozpoczniemy nasze poszukiwania. Reklamy na telebimach ustawione w prawidłowych miejscach przykuwają wzrok osób, które znajdują się w korkach – analogicznie, jak w wypadku reklamy autobusowej. Forma telebimu jest jednak bardziej atrakcyjna optycznie, a co przez to idzie – łatwiej zapada klientowi w pamięć. Sprawia to, że pomoże ona w zbudowaniu więzi pomiędzy klientem a firmą, co może być wyjątkowo korzystne dla inwestora – czytaj na medas-media.
Dyskusja wyłączona.