Tajemniczy klient – metoda na poprawę jakości obsługi

Podejmowanie szybkich decyzji oraz dążenie do wytyczonych celów powinny charakteryzować dobrego tajemniczego klienta. Taki klient może pojawić się w każdej chwili w punkcie i jest tak wykwalifikowany, aby niczym się nie wyróżniał. Nie jest osobą przypadkową, jest starannie wyznaczony pod względem wieku, zainteresowań, sposobu mówienia i bycia. Mystery shopper jest doskonale przeszkolony i skupiony na realizacji planu. Ma precyzyjnie określony zakres działania i musi uzyskać konkretne informacje – http://www.secretclient.com/mystery-shopping-shopper.html.
Tajemniczy klient pilnuje się na każdym kroku i jest skoncentrowany, ale jednocześnie nie może wyglądać na zdenerwowanego – www.secretclient.com. Wie, że nie może się zdradzić. Rozpoznanie przez obsługę sklepu jest równoznaczne z niezrealizowaniem planu, a co za tym idzie – brakiem honorarium. Warto pamiętać, że często wynajmuje się tajemniczego klienta, nie żeby sprawdził konkurencję, ale żeby zbadał i ocenił jakość obsługi klienta i towarów w sklepach właśnie zleceniodawców.
Po wizycie, tajemniczy klient wypełnia przygotowaną ankietę, w której ocenia jakość obsługi klienta oraz proponowanych towarów. Należy wspomnieć, że praca tajemniczego klienta również jest sprawdzana – http://www.secretclient.com/jakosc-obslugi-klienta.html. Więc nawet audytor jest rozliczany z jakości wykonywanego zajęcia. Warto jeszcze zaznaczyć, że zdarza się, że audytor ma za zadanie nie ocenę jakości usług i towarów, a zadowolenie i satysfakcję samych ekspedientów.
Tagi: obsługa, PRacownik, produkt, sprzedawców, usług, zabieg