Jakie mamy rodzaje folii do zastosowań reklamowych oraz które z nich najlepiej używać w swojej pracy?

Mamy całkiem sporo folii na rynku, takie do zastosowań reklamowych można rozróżnić na materiały polimeryczne, monomeryczne i wylewne. Różnią się między sobą cechami strukturalnymi, a więc przeznaczeniem. Każdy taki rodzaj jest wykorzystywany w zakresie innego rodzaju form reklamy outdoorowej.

Folie mogą być stosowane przy stworzenia każdego w zasadzie typu reklamy out of home. Są całkiem dobre jako media do zrobienia reklam dużego formatu, aplikacji podświetleniowych, liter przestrzennych albo też grafik reklamowych. Mimo ogromnej ilości możliwego użycia większość dostępnych folii jest uniwersalna, co znaczy, iż możemy je zastosować tak w aplikacjach do wewnątrz, ale i zewnętrznych. Folie do wielkoformatowego druku cyfrowego są najczęściej samoprzylepne i bezklejowe (Przedsiębiorstwo Lambda), jakie są odpowiednie do pracy z różnymi typami atramentów.

Jeżeli zafascynował Cię ten tekst, to w tym miejscu znajduje się notka z www, która również posiada niezwykle ciekawe dane na prezentowany tutaj temat.

Folie jednakże często różnią się metodą produkcji, użyciem i przeznaczeniem do konkretnej technologii druku. Na rynku dość często spotykana jest folia samoprzylepna, z reguły pod postacią folii monomerycznych, polimerycznych i wylewanych.

folia

Autor: DiamondBack Truck Covers
Źródło: http://www.flickr.com

Folie monomerowe mają zastosowanie w krótszych i średniookresowych aplikacjach wewnętrznych, jak również na zewnątrz, które naklejane są na płaskiego typu nawierzchniach. Zaś folie polimerowe używane są w przypadku średnio oraz długookresowych aplikacji, również wewnętrznych i zewnętrznych. Co ważne, za sprawą dużej ilości plastyfikatorów jesteśmy w stanie je z powodzeniem stosować jako nośnik grafiki do aplikacji samochodowych. Folie wylewne to niesamowicie plastyczny surowiec, często odpowiednie są dla bardziej wymagających długookresowych aplikacji. Z reguły wykorzystywane są do grafiki samochodowej z przetłoczeniami.

Charakteryzują się też największą siłą klejenia. Można ją rozciągnąć, a więc z łatwością umieścić na powierzchniach trudno dostępnych, to znaczy w zgięciach i przetłoczeniach. Powszechnie spotykana jest folia perforowana, naklejana jest na oknach różnych samochodów czy autobusów, biur czy różnych obiektów usługowych. Można w taki sposób na powierzchnię reklamową wykorzystać dodatkowej przestrzeni, ponieważ folia perforowana nie będzie przesłaniała całkiem widoku za oknem. Tak naprawdę nie ma znaczenia, jakiego rodzaju folię kupujemy, najważniejsze żeby była dobrej firmy, warta zarekomendowania jest folia Carbon, którą znajdziesz tu: serwis sklep.lambda.pl. Firma ta ma wysokiej jakości jak również trwałe produkty do różnego rodzaju zastosowań.
Kategoria: Bez kategorii
Tagi: ,