Dlaczego Polacy tak lubią markety?

Polacy markety pokochali od „pierwszego wejrzenia”. Chodzenie do Tesco czy Carrefour-a to chleb powszedni, a oferta gazetek z owych sklepów często jest pretekstem do rozmów w pracy czy wśród przyjaciół. Przecież wszyscy cenimy sobie jakość za rozsądną cenę.

Na półkach owych sklepów mamy szeroki asortyment, miłą dla ucha muzykę sączącą się z głośników oraz możność płacenia kartą . Możemy godzinami przebierać w artykułach spożywczych, gospodarstwa domowego,

sklep

markach, wypatrywać artykuły objęte promocją. A jeśli czasu nie posiadamy, mamy możliwość już w domu zaplanować listę zakupów, sprawdzić promocje. Wystarczy tylko, że zapoznamy się z ulotką sklepu.

Ulotki reklamowe. Możemy je znaleźć w każdym większym sklepie, markecie, lub też…skrzynce pocztowej. Taką drogą korzystamy z nich najczęściej, ponieważ za ich pośrednictwem otrzymujemy informacje jaki towar jest w danym momencie objęty promocją w danym sklepie. A któż z nas nie czuje potrzeby by być na bieżąco z promocjami?

Nie jesteśmy wówczas skazani na spacery po sklepie w celu odszukania określonych produktów, ponieważ już w przed wyjściem na zakupy jesteśmy w stanie skontrolować, jaki towar warto kupić.

Posiadając parę ulotek z różnych sklepów, np. gazetki Tesco jak na Promocyjni czy Carrefour gazetki promocyjne, możemy porównać ceny i sprawdzić, w który dzień tygodnia zaplanować sprawunki. Takie racjonalne podejście do zakupów, z uwzględnieniem ulotek spożywczych umożliwia nam wybór najciekawszej oferty, sporo tym samym zaoszczędzając. A w dzisiejszych, gdy sytuacja finansowa wielu osób nie przedstawia się najlepiej, jest to

promocja

Autor: Jean-Etienne Minh-Duy Poirrier
Źródło: http://www.flickr.com

spore ułatwienie w planowaniu miesięcznych wydatków. Wówczas korzystanie z promocji naprawdę przynosi oszczędności, szczególnie w czasie takich akcji jak dwa produkty w cenie jednego, czy drugie opakowanie za gratis. Więcej: .

Czy masz ochotę poznać omawiane zagadnienie? Jeżeli tak, to kliknij w rekomendowany link (https://firetms.com/pl/blog/nowe-funkcje-firetms/), a zapewne odnajdziesz takie informacje, które okażą się niesamowicie pomocne.

Osoby, które muszą pokonać dłuższą drogę do marketu na ogół nie wybierają się na zakupy bez konkretnego celu. Dzięki ulotce promocyjnej, klient może zobaczyć, jaki interesujący go towar w danym dniu może nabyć i za jaką cenę, a to zmobilizuje go do wybrania się na zakupy.