Reklama zewnętrzna, alternatywa dla zwykłych kampanii promocyjnych?

Reklama ”outdoor” kojarzy się z dużym formatem, nowoczesnymi nośnikami oraz niestandardowymi pomysłami. Jej odsłon spotykamy wiele – od aktywnych, np. mieniące się światła, po pasywne czyli plakaty. Czy w dużych aglomeracjach czy w małych miasteczkach, ma zaciekawić przechodniów, kierowców, mieszkańców.

Reklama outdoor

Autor: hobvias sudoneighm
Źródło: http://www.flickr.com
Dlatego powinna posiadać odpowiednie wymiary i oryginalną szatę graficzną. Najważniejsze, aby była zauważona i co najbardziej istotne – pozostała w pamięci odbiorców. Oryginalna i przykuwająca wzrok grafika, daje zapewnienie efektywnego promowania produktów i usług.

Czasem nie zawsze jesteśmy świadomi, jak przy użyciu stosunkowo niewielkich nakładów finansowych możemy poprawić sytuację finansową naszej firmy. Jeśli więc nasza firma zajmuje się handlem, produkcją, jeśli chcemy wypromować swój produkt – reklama na budynkach sprawdzi się znakomicie – przeczytaj. Taka forma reklamy to pewny sukces. Zarządcy coraz chętniej wynajmują powierzchnie na budynkach. Reklama (polecamy również http://www.ed.torun.pl/) zewnętrzna nie musi budzić negatywnych emocji. Oprócz pełnienia podstawowych zadań, może przykrywać remontowane nieruchomości, co ewidentnie ma wpływ na charakter miasta.

Najpopularniejszą formą reklamy wizualnej w większych aglomeracjach są w dzisiejszych czasach wysokiej jakości obrazy z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii LED. To najlepszy sposób na reklamę firmy, usługi lub produktu. Ekran Led, jako dynamiczna forma przekazu, w oczywisty sposób zajmuje czołowe miejsce w rankingach, wyprzedzając klasyczne nośniki reklamy takie jak telebimy czy tablice reklamowe.

Pragniesz pogłębić swą wiedzę z tego zakresu? Z tą dewizą przygotowaliśmy inny wpis na nowej witrynie – ciekawostka (https://ofertydeweloperskie.pl/oferty/mieszkania/sprzedaz/wroclaw/krzyki/rybnicka/) czeka tam na Ciebie.

Widoczne na nim spoty są dobrze widoczne o każdej porze, niezależnie od pogody. Reklamy docierają do szerokiego kręgu odbiorców – szacuje się, iż trafiają do prawie 90% ludzi mijających telebim. Taka reklama jest bardziej efektywna niż tradycyjne plakaty dlatego istnieje szansa, że to ekrany LED staną się przyszłością reklamy wizualnej.

Źródło: