Z jakich powodów outdoor to opłacalna forma promocji firmy?

Reklama zewnętrzna bazuje na wizualnej prezentacji treści. Z założenia ma zapewnić wysoką częstotliwość kontaktów z reklamą, by jednak była efektywna wymagane są nośne symbole i precyzyjne komunikaty, ale równie duże znaczenie ma odpowiedni dobór rodzaju reklamy zewnętrznej.

Prezentujemy dwa modele, jakie ułatwią identyfikację marki – telebimy i reklama (zobacz polecana strona) na autobusach.

reklama na telebimie

Autor: waylonscott
Źródło: http://www.flickr.com

Telebimy kujawsko-pomorskie województwo, które oferuje zapewniają dobrą widoczność, sprawdź kliknij po źródło. Atutem telebimów jest fakt, iż reklama ta będzie działać 24 h na dobę, przez 7 dni w tygodniu oraz nie ma opcji jej wyłączenia. Te cechy potencjalnie gwarantują wysoki zwrot inwestycji w reklamę. Jeśli chodzi o telebimy kujawsko pomorskie województwo to nie jedyna opcja, która warta jest uwagi firm chcących wypromować swoją markę. Też dobrze jest pomyśleć o województwach z większymi trasami – autostrady w kierunku dużych aglomeracji.

Masz ochotę zgłębić więcej na ten wątek? To świetnie, ponieważ pod tym odnośnikiem odnajdziesz interesujące dane, które Cię wciągną.

Jeśli natomiast interesuje nas forma reklamy taka jak reklama autobusy Elbląg wyznacza się jako lokalizację, która zapewnia atrakcyjną ofertę – konkurencyjne koszty reklamy i duży wybór linii autobusowych, zobacz .

reklama na autobusie

Autor: Nacho
Źródło: http://www.flickr.com

Obie opisane formy reklamy outdoorowej charakteryzuje brak deklaratywności, masowość i obszerny zasięg, trudny do przeoczenia kontakt z komunikatem. Dodatkowo, zarówno telebimy w województwie kujawsko-pomorskim, jak również forma reklamy nadmienione przez nas telebimy Elbląg, jakie oferuje charakteryzują się małymi kosztami docierania do potencjalnych klientów w porównaniu do pozostałych mediów.

Według niezależnych badań każda złotówka zainwestowana w reklamę zewnętrzną zwraca się prawie trzykrotnie. Z takich właśnie względów na pewno warto rozważyć przytoczone sposoby eksponowania firmy, produktu czy usługi. Aczkolwiek, by reklama okazała się opłacalna musimy przeprowadzić precyzyjne analizy pod kątem dotarcia do odpowiedniej grupy docelowej.